neděle 13. února 2011

Mediální hvězda

Už dříve jsem psala, jak krásný výlet se nám zadařil jednu neděli. A to jsem se nezmínila o neuvěřitelném závěru. Kola ještě nebyla uložena v naší předsíni a Vráťa už měl telefon. Že prý během dne řekl primátor Prahy cosi neuvěřitelného v televizi a tak potřebují odborníka do zítřejšího ranního zpravodajského bloku. A volba padla na něj. Naštěstí mu zaslali předem soupis otázek a mohl se tedy připravit. Ve studiu měl být už v šest ráno, moc času nebylo.
Tohle jsem si nemohla nechat ujít. Nová veliká televize, manžel poprvé v živém vysílání a hned ve zpravodajské relaci České televize. Nechala jsem se tedy vzbudit spolu s ním, uvařila si horkou čokoládu a čekala u televize. Vráťa mi dokonce naladil program. Vysílání bylo zajímavé, slíbený rozhovor se ale pořád nekonal. Chilská expedice střídala horské vůdce, reklamy a videoklipy se skoro nedaly odlišit a dokonce došlo i na Raníček (opak Večerníčku). Jen Vráťa pořád nikde. A najednou volá, že už je v obchodě na cestě domů a co chci koupit k snídani. A jestli jsem ho viděla.... zakoktala jsem, že tam vůbec nebyl. To ho trochu rozhodilo.
Doma se vše vyjasnilo. Zatímco já se dívala na show na ČT1, moje drahá polovička byla zpovídána ve Studiu 6 na ČT24. Rozhovor se prý bude během dne ještě pouštět ze záznamu a v případě nouze bude i na internetu. Nechala jsem tedy zapnutou ČT24, rozhodnutá počkat si na reprízu.
Vráťovi mezitím začaly chodit mailové gratulace a volat kamarádi. Náhlý zájem ho vyvedl z míry a neustále puštěná televize mu moc nepomáhala. Navrhl tedy film - a to rovnou první díl Pána prstenů (prodlouženou verzi). No, co bych to dlouze rozepisovala - ten den jsme postupně viděli všechny tři díly a já tak neměla šanci na zopakování zpráv. Byl mi dovolen pouze internetový záznam. Tak jsem alespoň dodatečně mohla ocenit Vráťův debut a musím říct, že se rozhodně nemá za co stydět. Kdo ví, třeba se bude podobná situace opakovat a časem to pro něj bude jen další otravná rutina. Činnost Auto*Matu si pozitivní mediální zvyditelnění rozhodně zaslouží.

Žádné komentáře:

Okomentovat