středa 11. července 2012

Splněný sen?


Byla to noc jako každá jiná. Letní horko vyvolávalo živé sny, dusno bylo k nevydržení. Na noční můry moc netrpím, ale i tak jsem ráda, když se mi zdá něco veselého. Dnes mi to ale nebylo moc přáno. Zdálo se mi, že jsem opět u předávání maturitního vysvědčení. Je celé černě orámované a na bílém papíru vidím pouze výsledek z češtiny. Získala jsem pouze 60 bodů ze sta a tudíž si musím celou zkoušku zopakovat na podzim. Trochu mě to mátlo. I ve snu jsem si pamatovala, že maturita se přece známkovala jako všechny ostatní zkoušky a počet bodů se na vysvědčení neudával. Taky jsem si matně uvědomovala, že už jednu maturitu doma mám. Probudila jsem se lehce v rozpacích. Bezmyšlenkovitě jsem pozorovala manžela a děti a až po delší době mi došlo, že to byl jen sen.
Při snídani jsem sen letmo přeříkala manželovi – jako veselou historku. Pak jsem si uvědomila, že dnes se mám dozvědět výsledky z přijímaček na vysokou. Na jednu fakultu jsem se sice už dostala, dělala jsem ale zkoušky ještě na jednu.
Na výsledky jsem si musela ještě pár hodin počkat. Konečně se na monitoru objevil výsledek. Ha! Proč se mi vrací můj sen? Doslova jsem zírala na počítač. Fakultní web mi oznamoval, že jsem získala pouze 61 bodů a tudíž jsem nepřijata. Čert vem výsledek, ale co ta přesnost? Můj sen se lišil jen o jeden bod! Čistě pro porovnání – maturitu z češtiny jsem ve skutečnosti složila za 1 a pouze s malým zaváháním u historie satiry.
Přesnost mé předpovědi překvapila i mého skeptického muže. No, asi mu nebudu připomínat, že jsem měla nedávno onen stejně živý sen, že máme třetí dceru :o).

Žádné komentáře:

Okomentovat